Як дізнатися більше інформації про майбутнього роботодавця в ІТ?

Розповідаємо, яка інформація про майбутнього роботодавця в ІТ може допомогти вам прийняти рішення щодо співпраці. Ділимося ресурсами, на яких ви зможете знайти рейтинги компаній та відгуки співробітників.

Уявіть собі Марію, спеціалістку з маркетингу, яка отримала запрошення на співбесіду до відомої компанії. Вона вже бачить себе у світлому великому офісі, де працює над цікавими проєктами та будує кар’єру своєї мрії. Але чи все дійсно так, як здається на перший погляд?

Або візьмемо Андрія, досвідченого розробника програмного забезпечення. Він отримав пропозицію співпраці з привабливою фінансовою мотивацією від стартапу, про який мало що знає. Чи варто йому ризикувати стабільністю задля потенційно великих можливостей?

Щоб вберегти себе від можливих розчарувань у роботодавцях, цим фахівцям варто дізнатися про них якнайбільше інформації. Дослідження компанії, її культури та репутації допоможе прийняти зважене рішення.

У цій статті команда Computools зібрала рекомендації для тих, хто знаходить цікаві ІТ-вакансії та хоче мати всебічне уявлення про потенційного роботодавця. 

Ми розповімо, як знаходити джерела інформації, аналізувати отримані дані та на що звертати особливу увагу.

Наша мета — надати інструменти, які дозволять вам зробити вибір, що відповідає вашим професійним цілям та особистим цінностям.

По комунікації з клієнтами у соцмережах можна зрозуміти, який Ton of Voice використовує компанія, які цінності транслює, який має підхід до розвʼязання проблем та наскільки це підходить саме вам.

Яку інформацію про ІТ-компанію потрібно знати кандидату?

Перед тим, як прийняти пропозицію роботи, важливо дізнатися про репутацію компанії на ринку, почитати відгуки співробітників, вивчити корпоративну культуру, щоб зрозуміти, чи відгукується це вашим особистим цінностям.

Варто поцікавитися проєктами, над якими працюють команди, щоб зрозуміти, чи відповідають вони вашим очікуванням. 

Не забувайте також перевіряти реальне існування компанії, наприклад за допомогою ресурсу YouControl, аби не натрапити на злочинні схеми.

По цій темі ми маємо окрему статтю з порадами, як розпізнати шахрайські вакансії.

Як дізнатися про репутацію ІТ-компанії?

Згідно з результатами дослідження Randstad Employer Brand Research 2019, для 96% українців важлива репутація майбутнього роботодавця. Тож як її перевірити?

Розпочати можна з перегляду рейтингів, які публікують авторитетні видання та галузеві асоціації. Ці рейтинги охоплюють задоволеність різноманітними аспектами діяльності компаній, від компенсації до карʼєрного зростання та лояльності працівників. 

Найпопулярнішим серед айтівців, які хочуть працювати на українському ринку, лишається ресурс DOU.

Окрім рейтингів на цьому сайті публікуються й відгуки про ІТ-компанії, де працівники діляться своїм досвідом та враженнями. Це може дати вам певне уявлення про те, яку репутацію має та чи інша компанія серед своїх співробітників.

Наприклад, один розробник може розповісти про чудові можливості професійного зростання та навчання, водночас інший зверне увагу на проблеми з work-life balance.

Якщо ви хочете перевірити іноземну компанію, можна використовувати рейтинги від GlassDoor.

Крім зовнішніх джерел з відгуками, розкрити багато цікавих деталей може й присутність у медійній сфері.

Наприклад, активна участь керівництва у галузевих конференціях, публікація експертних статей у профільних виданнях або швидка та професійна реакція на кризові ситуації у соцмережах ІТ-компанії — дозволяють вам проаналізувати комунікаційну стратегію.

Ще один важливий показник — плинність кадрів. Компанія, де люди працюють роками й розвивають свою кар’єру, безсумнівно буде кращим вибором, ніж та, з якої звільняються через кілька місяців. 

Щоб дізнатися, скільки місяців чи років зазвичай працюють люди у компанії, можна скористатися LinkedIn. 

Памʼятайте, що репутація – це сукупність багатьох факторів. Іноді компанія з відмінною фінансовою компенсацією може мати проблеми з корпоративною культурою, і навпаки.

Тому, аби сформувати об’єктивну думку, варто спочатку визначити власні пріоритети.

Як дізнатися про корпоративну культуру ІТ-компанії?

Щоб познайомитися з корпоративною культурою, ви можете переглянути сайт ІТ-компанії. На ньому зазвичай публікується місія, візія та ключові цінності організації. 

На сторінках соцмереж ІТ-роботодавця ви зможете побачити, як ці аспекти проявляються у реальності та дізнатися більше про корпоративне життя, заходи, загальну атмосферу у колективі. 

Про цінності та культуру багато свідчить й сфера реалізації корпоративної соціальної відповідальності та благодійності.

Одна компанія може організовувати безкоштовні курси програмування для дітей-сиріт, інша — брати участь у проєктах з відновлення екосистеми, третя — опікуватися тваринами у притулках.

Цю інформацію кандидати також можуть використовувати для прийняття рішень. 

Ще одна унікальна можливість дізнатися більше про культуру — це співбесіда.

Ви можете поцікавитися, як на практиці реалізуються цінності компанії, як відбувається комунікація між співробітниками різних рівнів (чи вітається відкрите спілкування, або ж керівництво закрите для діалогів з підлеглими).

Можете запитати про заохочення ідей співробітників, чи сприяє компанія їхній реалізації. 

Ця інформація про ІТ-компанію допоможе скласти уявлення про реальну атмосферу у колективі. 

Якщо інтервʼю було віддаленим, але вас запрошують відвідати офіс компанії — радимо скористатися цією можливістю.

Зверніть увагу на те, як спілкуються між собою інші члени команди, як проходить їхній звичайний робочий день, чи виглядають вони задоволеними та залученими у процес.

Наявність зон для відпочинку, спортивних кутків чи інших елементів, що сприяють комфорту працівників, також може багато розповісти про пріоритети компанії щодо добробуту своїх співробітників.

Корисна інформація про майбутнього роботодавця в ІТ: продукти, послуги та клієнти

Коли ви розумієте специфіку діяльності компанії та її цільову аудиторію, то можете самостійно оцінити, наскільки будуть корисними ваші навички та досвід.

Наприклад, ви шукаєте роботу в ІТ сфері, що буде повʼязана з розробкою програмного забезпечення для управління проєктами.

На сайті компанії ви знаходите опис нового продукту — хмарного інструменту для спільної роботи, яким вже користуються як малі стартапи, так й великі корпорації.

Це дає розуміння, що обрана компанія зокрема працює й у сфері B2B (бізнес для бізнесу) та орієнтована на широкий спектр клієнтів.

Ви можете використати цю інформацію, не тільки для того, щоб підготуватися до співбесіди, а й щоб оцінити, наскільки ця ІТ-вакансія відповідає вашим професійним інтересам. 

По комунікації з клієнтами у соцмережах можна зрозуміти, який Ton of Voice використовує компанія, які цінності транслює, який має підхід до розвʼязання проблем та наскільки це підходить саме вам. 

Як бачите, онлайн-проявлення може бути достатньо, аби отримати вичерпну інформацію про ІТ-компанію та прийняти зважене рішення щодо можливої співпраці.

На нашому сайті ви також можете знайти багато статей, які висвітлюють цінності Computools, принципи та підходи до співпраці.

Якщо вони відгукуються вам, заповнюйте цю форму й можливо вже скоро ми будемо працювати в одній команді.

Стеж за оновленнями! Підпишись зараз, щоб отримувати найсвіжіші новини прямо на твою поштову скриньку

Приєднуйся до Computools

заповни форму або напиши нам на пошту hr@computools.com і ми підберемо для тебе цікаву пропозицію

    Ім'я*

    Електронна пошта/телефон*

    Позиція*

    Резюме (в форматі: .doc, docx, .pdf або .rtf)*

    Надіслати резюме →

    Дізнавайся першим
    про актуальні
    вакансії та події
    Telegram →