Володимир Лазарчук: “Спілкування з клієнтом: від етапу інтерв’ю до виходу з проекту”
Що допустимо, а що ні на етапі інтерв’ю? Чи можна гуглити на співбесіді та брати у підтримку “другого пілота“? Як пояснити клієнту, що він занижує реальний estimate та які зміни в проектах зміщують кінцевий термін здачі? Що робити з постійними overtime та хто повинен платити за fixing bugs, що виникли через неуважність розробника? Своїми думками та відповідями поділився Angular Team Coordinator – Володимир Лазарчук.
Віталій Кононенко: “Як стати хорошим Team Leader?”
Про налагодження контактів з новою командою, можливості обійняти посаду попри нестачу hard skills та фантомну відповідальність починаючого Team Lead розмірковував СТО – Віталій Кононенко. Як прокачувати свої soft skills та чому важливо знайти ментора? Чому слід знати слабкі сторони членів команди та як “Его” людини впливає на її продуктивність та реалізацію ідей? Що робити з відчуттям провини, якщо необхідно звільнити друга? Чому Team Lead не може розмовляти ультиматумами із клієнтами? Що робити із вигоранням співробітників та коли краще взагалі відмовитись від нової посади?
Про все це та багато іншого ти дізнаєшся на мітапі наших колег.