Не судіть книгу за обкладинкою, говорить суспільство, але давайте будемо відвертими – ми часто це робимо. У світі бізнесу сайт компанії – це і є її обкладинка.
Вебсайти не лише демонструють продукти та рішення, але й відіграють роль невтомного торгового представника, підтримують відповідний брендинг і зміцнюють репутацію компанії.
Вони роблять все, скрізь, майже одночасно. Ось чому вебсайт, який погано працює, може спричинити руйнівні наслідки для будь-якого власника бізнесу.
Як стверджує Forbes, більшість користувачів формують думку про вебсайт протягом перших 0,05 секунди.
Це підкреслює важливість якісного сайту, який повинен мати приємний дизайн, інтуїтивно зрозумілу навігацію та містити цінну інформацію, для прийняття рішень відвідувачами.
Якщо CEO-компанії хоч раз замислювався над зростанням коефіцієнта конверсії, підвищенням впізнаваності бренду в інтернеті чи отриманням більшої кількості дзвінків та замовлень від потенційних клієнтів, час подумати над редизайном сайту.
Як повідомляє Business 2 Community, типовий життєвий цикл вебсайту коливається від 1,5 до 2,5 років.
Цей період визначено не випадково, адже він відповідає темпам розвитку тенденцій вебдизайну та прогресу технологій, що гарантує завжди актуальний та конкурентоспроможний дизайн.
Проте важливо зазначити, що цей часовий проміжок є загальним орієнтиром, і для кожного бізнесу ці дані можуть різнитися.
Отже, чому редизайн сайту важливий? І які ознаки вказують на необхідність змін? Пропонуємо дізнатися про це разом з Computools!
15 ОЗНАК, ЩО НАСТАВ ЧАС ДЛЯ РЕДИЗАЙНУ БІЗНЕС САЙТУ
1. САЙТ МАЄ ВИСОКИЙ BOUNCE RATE (ПОКАЗНИК ВІДМОВ)
Що таке bounce rate? Це метрика, яка демонструє відсоток відвідувачів, що залишають вебсайт після перегляду тільки однієї сторінки, без подальшої взаємодії з сайтом. У перекладі з англійської “bounce” – означає “відскакувати”.
Іншими словами, користувачі, як мʼячі, “відстрибують” від сайту без відвідування додаткових сторінок чи виконання будь-яких дій, як-то перехід за посиланням, заповнення форм чи оформлення замовлень.
Згідно з дослідженнями HubSpot, середній показник відмов коливається від 26% до 70%, при цьому типовий діапазон зазвичай становить від 19% до 40%.
Якщо відвідувачі залишають сайт невдовзі після відкриття першої сторінки, це може означати, що контент, макет чи досвід, який отримує користувач від роботи з інтерфейсом сайту, потребують покращення.
Редизайн вебсайту, який буде фокусуватися на актуальному контенті та приємному дизайні, може значно підвищити рівень конверсії.
2. НАВІГАЦІЯ НА ВЕБСАЙТІ НЕЗРУЧНА ДЛЯ КОРИСТУВАЧА
Складна навігація вебсайтом – це заплутане меню, непослідовні шляхи для переходів, нагромадження елементів у макеті. Усе це може дратувати відвідувачів та бути причиною слабкої залученості.
Якщо навігація вебсайтом нагадує лабіринт, слід замислитися над редизайном, щоб полегшити шлях користувача та спонукати відвідувачів до повернення.
Це означає – надавати актуальну інформацію та уникати перенавантаження користувачів непотрібними подробицями щодо продукту чи послуги.
Зрештою, редизайн обертається навколо передбачення потреб користувача, розуміння – коли та як йому потрібно видавати інформацію, спрощення цього процесу на кожному етапі.
3. ВЕБСАЙТУ НЕ ВИСТАЧАЄ SEO
Якщо бізнес не має оптимізованого для пошукових систем вебсайту, він може втрачати можливості, які дає присутність в інтернеті.
Оптимізований сайт гарантує, що пошукові системи можуть легко сканувати та індексувати контент, що підвищує ймовірність появи вебсайту у релевантних результатах пошуку.
Без належної оптимізації клієнтам та пошуковим системам може бути важко знайти сайт. Це призведе до зменшення трафіку.
Якщо вебсайт не використовує увесь потенціал SEO, можливо, настав час для редизайну, який додасть основні елементи SEO та збільшить впізнаваність бізнесу в інтернеті.
4. САЙТ ДОВГО ЗАВАНТАЖУЄТЬСЯ
Одна з головних причин, чому вебсайту необхідний редизайн — низька швидкість завантаження. Згідно з результатами дослідження Portent, кожна додаткова секунда завантаження у перші 0-5 секунд знайомства з сайтом знижує коефіцієнт конверсії на 4,42%.
У сучасному швидкому цифровому світі користувачі очікують миттєвого доступу до інформації.
Редизайн вебсайту здатний оптимізувати час завантаження, забезпечити зручну та ефективну взаємодію з користувачем, підвищити задоволеність відвідувачів та збільшити шанси на конверсію.
5. КОНТЕНТ НА САЙТІ ЗАСТАРІВ
Застаріла інформація може вплинути на авторитет та релевантність сайту, якщо відвідувачі не зможуть знайти на ньому актуальний контент. Це може навести користувачів на думку, що бізнес занедбаний або давно не працює.
Регулярне оновлення контенту важливе для залучення нових відвідувачів та збереження лояльної аудиторії.
Наприклад, у Computools регулярно оновлюється розділ з вакансіями в ІТ, тож користувачі розуміють, що компанія активно працює та наймає співробітників. Редизайн допоможе наповнити вебсайт цінним контентом.
Якщо відвідувачі знаходитимуть потрібну їм інформацію, це покращить ефективність сайту та користувацький досвід.
6. ВІДВІДУВАЧІ ВЕБСАЙТУ СТАВЛЯТЬ БАГАТО ЗАПИТАНЬ
Якщо електронна пошта переповнена запитаннями від користувачів сайту – це ознака того, що вебсайт може лише виграти від редизайну.
Він допоможе розмістити кнопки з “call-to-action” (закликом до дії) у стратегічно правильних місцях, які будуть спрямовувати відвідувачів до важливої інформації та зменшувати кількість основних запитань.
Завдяки оптимізації налаштувань та контенту, вебсайт зможе давати миттєві відповіді, що зрештою зменшить кількість запитів.
7. У ВЕБСАЙТУ НЕМАЄ АДАПТИВНОГО ДИЗАЙНУ
Згідно з дослідженнями Exploding Topics, більшість глобального трафіку на вебсайти, а саме 55%, надходить з мобільних пристроїв. Цей факт засвідчує, що користувачі переважно відвідують сайти за допомогою своїх смартфонів, а не компʼютерів чи планшетів.
Не маючи вебсайту, оптимізованого для мобільних пристроїв, є ризик втратити значну частину потенційної аудиторії, яка взаємодіє з компаніями та оформлює замовлення за допомогою смартфона. Редизайн з акцентом на адаптивність до мобільних пристроїв допоможе охопити ширшу аудиторію та покращити загальну ефективність роботи бізнесу в інтернеті.
8. ПРОВОДИТЬСЯ РЕБРЕНДИНГ БІЗНЕСУ
Оновлення вебсайту має важливе значення для відображення нової айдентики бренду. Завдяки редизайну сайту можна послідовно узгодити візуальні елементи з оновленими принципами бренду, повідомленнями та цінностями.
Ця трансформація зміцнює довіру до бренду та може справити враження на відвідувачів та потенційних клієнтів.
Стратегічний редизайн бізнес сайту допомагає випередити конкурентів та підтримувати присутність в інтернеті вже з оновленим іміджем.
9. ВЕБСАЙТИ КОНКУРЕНТІВ КРАЩІ
Вчитися у конкурентів не соромно. До того ж це важливий аспект проведення маркетингових досліджень та впровадження найкращих рішень для бізнесу.
Якщо вебсайт відстає від сайтів конкурентів, потенційні клієнти можуть обрати їхні послуги. Важливим інструментом для вирівнювання умов цієї гри може стати редизайн.
Він гарантує, що присутність в інтернеті буде не тільки такою, як у конкурентів, але й перевершить їх, залучить й утримає цінних клієнтів.
10. ВЕБСАЙТ МІСТИТЬ НЕПОТРІБНІ ФУНКЦІЇ
Якщо сайт перенавантажений неактуальними або зайвими функціями, це може заплутати відвідувачів й стати на заваді взаємодії з контентом.
Занадто складна анімація уповільнює швидкість завантаження сайту, вікна, що спливають поверх інформації, заважають перегляду сторінок, надмірна кількість віджетів навантажує інтерфейс тощо.
Спрощення інтерфейсу може полегшити користувачам навігацію по сайту та пошук. Редизайн, зосереджений на покращенні функціональності сайту, може значно підвищити рівень задоволеності відвідувачів.
11. ВЕБСАЙТ МАЄ ПРОБЛЕМИ З БЕЗПЕКОЮ
Кіберзагрози стають дедалі складнішими й вебсайту може бракувати необхідного захисту від новітніх онлайн-ризиків. Порушення безпеки можуть завдати шкоди репутації бренду, скомпрометувати дані клієнтів і негативно вплинути на бізнес.
Завдяки редизайну бізнес сайту можна запровадити передові заходи безпеки, створити надійне онлайн-середовище як для бізнесу, так і для його клієнтів.
12. ВЕБСАЙТ МІСТИТЬ ГІПЕРПОСИЛАННЯ, ЯКІ НЕ ПРАЦЮЮТЬ
Посилання, які не функціонують, відомі, як “биті” – це гіперпосилання, що більше не ведуть на сторінки цільового призначення. Це може відбуватися з різних причин, наприклад через зміни у структурі вебсайту, контент з простроченим терміном або помилки в URL-адресі.
Коли користувачі бачать “биті” посилання, то можуть вважати, щоб це підозрілий чи застарілий вебсайт. Тож, якщо на сайті є гіперпосилання, які не працюють, для безперебійної навігації потрібно робити редизайн.
13. САЙТ МАЄ НЕСУЧАСНИЙ ДИЗАЙН
Користувачі вже встигли звикнути до вебсайтів з дизайном, орієнтованим на людину, які пропонують інтуїтивно зрозумілий та зручний інтерфейс. Неякісний UX може відштовхнути відвідувачів та зруйнувати довіру до бренду.
Інвестиції в UX/UI-дизайн можуть мати велику вагу у покращенні естетики та функціональності вебсайту. Добре продуманий UX не тільки покращує загальний користувацький досвід, але також сприяє більшій залученості та, зрештою, підвищенню рентабельності.
14. ВЕБСАЙТ ВАЖКО ОНОВЛЮВАТИ
Застаріла або складна CMS (Content Management System) може зробити регулярні оновлення інформації обтяжливим та неприємним процесом.
Якщо платформи чи програмне забезпечення, яке використовувалося для створення сайту, застарілі, то оновлювати його все складніше.
Зокрема, складні конструкції коду або ж відсутність CMS загострюють проблему, оскільки регулярні оновлення потребують технічної експертизи.
Вебсайт має бути зручним не лише для відвідувачів, але й для тих, хто керує його вмістом. Удосконалення процесу оновлення вебсайту за допомогою редизайну може не лише заощадити час, але й гарантувати, що сайт завжди буде містити актуальну інформацію.
15. БІЗНЕС ГОТОВИЙ РОЗВИВАТИСЯ
Коли бізнес зростає та розвивається, сайт має бути відповідним. Якщо компанія розширюється, пропонує нові продукти чи послуги або виходить на нові ринки, це безперечні ознаки того, що слід робити редизайн бізнес сайту.
Вебсайт має відображати актуальні бізнес-пропозиції та зацікавлювати цільову аудиторію.
Редизайн може стати білим аркушем паперу, на якому можна наново переписати цілі та завдання бізнесу. Водночас збільшення клієнтської бази може потребувати розширених функцій, які зможуть задовольнити запити відвідувачів та впоратися з трафіком.
ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ РЕДИЗАЙНУ ВЕБСАЙТУ
Тож, що означає редизайн сайту? Його призначення – це комплексне оновлення коду та зовнішнього вигляду вебсайту, зміна основних параметрів для покращення функціональності, естетики та зручності у використанні.
Редизайн бізнес сайту має різноманітні переваги:
• Ефективний UX допомагає компаніям збільшити прибуток
• Візуально привабливий і зручний вебсайт сприяє позитивному сприйняттю бренду
• Адаптивний дизайн забезпечує відмінне функціонування вебсайту на різних пристроях
• SEO-оптимізований контент покращує швидкість сайту та залучає більше органічного трафіку
• Технологічно вдосконалений сайт виділяє бізнес серед конкурентів
Редизайн сайту виходить за межі естетики: це стратегічна ініціатива, яка трансформує присутність бізнесу в інтернеті, підвищує залученість користувачів, збільшує конверсію та просуває компанії до великого успіху.
Якщо ви у своїй роботі наслідуєте такі ж принципи, як і наша компанія, та розумієте, як допомогти бізнесам використовувати максимальний потенціал вебсайтів, пропонуємо вам стати частиною нашої команди.
Заповніть цю форму й можливо зовсім скоро ми станемо колегами!