Аліна Дубінська займає посаду директора з маркетингу компанії Computools з 2017 року. Її різнобічні знання та розуміння глобального ринку є рушійною силою зростання бренду Computools.
До того як обійняти посаду директора з маркетингу, Аліна Дубінська розпочинала свою кар’єру як координатор з маркетингу, до сфери відповідальності якого входили email – маркетинг, управління каналами поширення та рекламні ініціативи. Сьогодні до її основних обов’язків входить формування послання та іміджу організації, а також розробка сучасних маркетингових стратегій для ефективного залучення клієнтів. Аліна Дубінська планує та організовує маркетингові функції та операції, координує рекламні заходи та створює мережу маркетингових комунікацій, які дозволяють компанії постійно зростати у глобальному масштабі. Разом з генеральним директором вона бере активну участь у розробці обґрунтованого річного плану з розширення міжнародних зв’язків та співпраці компанії Computools.
Аліна Дубінська очолює відділ маркетингу, організовує роботу над KPI та відслідковує результати роботи менеджерів та спеціалістів з маркетингу. Вона виступає в ролі наставника команди маркетологів, допомагаючи кожному члену команди у професійному розвитку та підтримуючи їхні ініціативи та зусилля. Вона створює освітні програми та тренінги, які стимулюють розвиток професійних навичок та досвіду її підлеглих.